کد خبر: 4926
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1390 - 14:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

پایان ظرفیت صد هزارنفری دانشجویان برای دریافت کارت یارانه خرید کتاب

حمید قبادی، معاون اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از پایان ظرفیت ثبت نام دانشجویان برای دریافت یارانه بیست هزار تومانی معاونت امور فرهنگی خبر داد.

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا ، قبادی گفت: مهلت زمانی ثبت نام و ظرفیت صدهزار نفری دانشجویان برای دریافت این کارت به پایان رسیده است. البته تعداد بیشتری از ظرفیت نیز ثبت نام کردند که متاسفانه بالاتر از مقدار یارانه اختصاص یافته بوده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم در برنامه‌های بعدی و سال های آینده برگزاری نمایشگاه این ظرفیت افزایش پیدا کند. 

معاون اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین تصریح کرد: این اقدام یکی از بهترین شیوه های توزیع یارانه دانشجویی بود و با توجه به اینکه دریافت کننده این یارانه، دانشجویان، به عنوان فعال ترین بخش جامعه و مولد فرهنگی هستند، می توانیم با اطمینان بگوییم که گروه هدف اعطای یارانه را به درستی برگزیدیم. 

قبادی افزود: دانشگاه ها نیز می توانند با معرفی دانشجویان خود به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها نسبت به شارژ کارت الکترونیک ایشان اقدام کنند و این رویه همچنان ادامه دارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 14 تا 24 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: