کد خبر: 5011
تاریخ انتشار: شنبه, 17 ارديبهشت 1390 - 19:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اختصاص 10 پايانه اتوبوسراني براي انتقال بازديد‌كنندگان نمايشگاه كتاب

به منظور خدمات‌رساني و ارائه تسهيلات به بازديد‌ كنندگان بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 10 ميدان اصلي شهر تهران به عنوان پايانه اتوبوسراني براي انتقال افراد به نمايشگاه در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، به منظور خدمات‌رساني و ارائه تسهيلات به بازديد‌ كنندگان بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 10 ميدان اصلي شهر تهران به عنوان پايانه اتوبوسراني براي انتقال افراد به نمايشگاه در نظر گرفته شده است. 
به گفته حسين صفري، مديركميته اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ميادين تجريش، ونك، رسالت، انقلاب، صنعت، راه‌آهن، آزادي، امام خميني، هفت‌تير، و خراسان به عنوان پايانه‌هاي اختصاصي انتقال مردم به سوي مصلي پيش بيني شده است. 
وي افزود: با رايزني‌هايي كه كميته اجرايي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با شركت متروي تهران انجام داده است، تعداد قطارهاي مترو تهران براي تسهيل در رفت و امد بازديد‌كنندگان در مسير نمايشگاه افزايش يافته است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: