کد خبر: 5023
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 ارديبهشت 1390 - 16:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

توزيع رايگان يك ميليون نسخه‌اي «ايمني در خانه»

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران،‌ كتاب «ايمني در خانه» را رايگان در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران توزيع مي‌كند. اين كتاب در يك ميليون نسخه منتشر شده و حاوي راهكارهاي كاربردي ايمني در خانه است.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ايبنا ، از ديگر خدمات اين سازمان در بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب تهران بايد به عضوگیری رایگان از علاقمندان و ثبت‌نام آتش‌نشان داوطلب اشاره كرد.

ستاد مدیریت بحران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با هدف آموزش مسائل اولیه اطفاء حریق و کمک‌های اولیه‌ پس از آن به عضوگیری رایگان از علاقمندان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌پردازد.

پس از اتمام عضوگیری، جلسات آموزشی سازمان آتش‌نشانی که شامل آشنایی اعضا با ماشین‌‌ها و امکانات آتش‌نشانی، عملیات اطفای حریق، کمک‌های اولیه، نحوه پهن و جمع کردن لوله‌های آب‌رسانی است در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر تهران برگزار خواهد شد.

این دوره آموزش 80 ساعته در طول یک ماه برای افراد 18 تا 25 ساله برگزار خواهد شد و در پایان به آموزش دیدگان گواهی پایان دوره و یک کپسول آتش‌نشانی داده خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: