کد خبر: 5051
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 ارديبهشت 1390 - 12:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نظارت بر بخش‌های مختلف رفاهی نمایشگاه

مدیر کمیته رفاهی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این که نظارت دقیقی بر بخش‌های مختلف رفاهی نمایشگاه انجام می‌شود، گفت: «3 تیم چهار نفره، بر عملکرد بخش‌های مختلف رفاهی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نظارت می‌کنند.»  

به گزارش لیزنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،  مدیر کمیته رفاهی نمایشگاه گفت: تیم‌های نظارتی بر مواد غذایی، حجاب، غرفه‌داران، ایستگاه‌های رفاهی، عملکرد ستادهای اجرایی و سیاست‌های مصوبه ستاد اجرایی نظارت دارند.»

موسوی افزود: «تیم‌های نظارتی در منطقه تقسیم‌بندی شده‌اند و در محوطه نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند.»

وی در رابطه با نظارت بر سیاست‌های مصوبه به ستاد اطلاع‌رسانی گفت: «تیم نظارتی گشت محوطه اگر اختلالی در ستادهای اجرایی ببیند، وارد عمل می‌شود.»

موسوی در رابطه با ایستگاه‌های تبلیغی بیان داشت: «یکی دیگر از وظایف تیم نظارتی گشت محوطه این است که اگر در ایستگاه‌های تبلیغی کالایی به فروش برسد جلویش را بگیرند و همچنین نظارت بر دستگاه‌های اورژانس و گم شده‌ها جزء دیگر وظایف این تیم است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: