کد خبر: 5063
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 ارديبهشت 1390 - 22:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

پس از 7 روز کارت‌ کتاب اعضای نویسندگان کودک شارژ نشد

با گذشت 7 روز از برپایی نمایشگاه کتاب تهران، هنوز تکلیف شارژ کارت‌های الکترونیک خرید کتاب اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشخص نشده است.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ، مصطفی خرامان دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان درباره آخرین وضعیت شارژ کارت‌های الکترونیک گفت: ما نامه‌ای به آقای درّی نوشتیم که در آن درخواستمان برای شارژ کارت‌های کتاب اعضا طبق روال سال‌های گذشته مطرح شد، ولی به طور شفاهی به ما گفته شد که نامه‌ای به خانه کتاب بنویسیم.

وی ادامه داد: بر اساس همین نقل قول شفاهی، نامه دیگری به خانه کتاب نوشته شد که هنوز به آن نیز پاسخی داده نشده است. همچنین کارت‌های اعضا نیز شارژ نشده است. البته امروز پیگیر موضوع از آقای شجاعی صائین خواهم شد.

عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در پایان درباره اینکه شارژ کارت‌های کتاب در روزهای پایانی نمایشگاه چه فایده‌ای دارد؟ عنوان کرد: بهتر است که از ابتدای نمایشگاه کارت‌های شارژ شده در اختیار اعضا باشد ولی امروز که هفتمین روز نمایشگاه است هنوز این اتفاق نیفتاده است.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بیش از 400 عضو دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: