کد خبر: 5080
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 22 ارديبهشت 1390 - 12:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

مراسم اختتامیه نمایشگاه روز شنبه برگزار می شود

مراسم پایانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شنبه هفته آینده با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و سایر مسئولان اجرایی نمایشگاه در نیم طبقه شبستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ، سیدمهدی جعفری در پاسخ به این سوال که "با توجه به پیش‌بینی‌ها درباره افزایش جمعیت بازدیدکننده از نمایشگاه در روزهای پایانی آن، آیا ساعت فعالیت نمایشگاه تغییر کرده است؟" گفت: ساعت کار نمایشگاه کتاب تا روز آخر از 10 صبح تا 8 شب است و هیچگونه تغییری نکرده است.

این مقام مسئول در برگزاری نمایشگاه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در عین حال تاکید کرد: این احتمال وجود دارد با رصد جمعیت بازدیدکننده در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه توسط مسئولان نمایشگاه کتاب تهران ساعت بازدید افزایش یابد که در این صورت قطعاً از طریق کمیته روابط عمومی نمایشگاه اعلام خواهد شد.

مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران همچنین درباره مراسم اختتامیه آن گفت: این مراسم ساعت 16:30 روز شنبه 24 اردیبهشت در نیم طبقه شبستان مصلای امام خمینی (ره) و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس نمایشگاه کتاب تهران و سایر مسئولان اجرایی برگزار می‌شود.

به گفته جعفری در این مراسم که ناشران و مهمانان خارجی نمایشگاه نیز در آن حضور خواهند داشت بهترین ناشر سال 1389 و بهترین غرفه نمایشگاه امسال معرفی از مسئولان آنها تقدیر خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: