کد خبر: 5126
تاریخ انتشار: شنبه, 24 ارديبهشت 1390 - 18:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

ضرورت اختصاص اعتبار لازم براي ساخت فاز نخست نمايشگاه كتاب

رئيس بيست‌وچهارمين دوره نمايشگاه كتاب تهران با تاكيد بر اينكه نيازمند اختصاص زمين براي برپايي نمايشگاه سال آينده از سوي دولت هستيم، گفت: در فاز نخست ساخت نمايشگاه به 20ميليارد ريال اعتبار نياز داريم.

به گزارش لیزنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بيست و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بهمن دري، افزود: قضاوت شهرداري درباره پيشنهاد رئيس‌جمهور نسبت به اختصاص پارك چيتگر براي برگزاري نمايشگاه كتاب تهران ناپخته و زودهنگام بود.

وي با بيان اين مطلب افزود: مصلي تهران براي چند دوره پذيراي نمايشگاه كتاب بوده است كه سال آينده با خوانده شدن صيغه مسجد براي آن، ديگر مكان مناسبي براي نمايشگاه كتاب نيست.

دري از بازديد چند مكان به صورت محسوس و غيرمحسوس توسط كارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد و گفت: چنانچه دولت زمين مناسب براي برپايي نمايشگاه در سال آينده را به ارشاد واگذار كند و فاز نخست اعتبارات را ارائه كند، كار ساخت نمايشگاه را آغاز مي‌كنيم.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: