کد خبر: 5128
تاریخ انتشار: شنبه, 24 ارديبهشت 1390 - 18:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

قلعه‌مرغي؛ گزينه مناسب براي ساخت نمايشگاه كتاب

براي ساخت نمايشگاه كتاب 6 منطقه مطرح شده است به نظر مي‌رسد منطقه قلعه‌مرغي تهران مناسب‌ترين گزينه براي ساخت نمايشگاه كتاب باشد.

به گزارش لیزنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بيست و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بهمن دري در ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين ري شهري گفت: 7 منطقه تهران از جمله چيتگر، زندان قصر، مجتمع امام خميني(ره)، باغ آفتاب شهرداري(اراضي عباس‌آباد)، قلعه‌مرغي تهران و شهر جديد پرند براي ساخت نمايشگاه كتاب از سوي مسئولان معرفي شده است.

وي افزود: شهر جديد پرند به دليل دور بودن از تهران، مجتمع امام خميني(ره) كه در نزديكي مصلي تهران واقع شده است و باغ آفتاب شهرداري (اراضي عباس‌آباد) به دليل وجود ترافيك سنگين گزينه‌هاي مناسبي نيستند.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي ري شهري هم گفت: براي احداث نمايشگاه كتاب بايد مناطق مطرح شده با نظرات كارشناسانه بررسي شود و معايب و محاسن پيشگيري از ترافيك و دسترسي مناسب مردم به نمايشگاه در نظر گرفته شود و به نظر مي‌رسد منطقه قلعه‌مرغي تهران جاي مناسبي براي ساخت نمايشگاه كتاب باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: