دادگستری کتابدار استخدام می کند

به گزارش لیزنا، دادگستری جمهوری اسلامی ایران از دانش آموختگان لیسانس و فوق لیسانس رشته کتابداری (زن و مرد) در شهر تهران دعوت به همکاری کرده است.

 

متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت  www.dadiran.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را از تاریخ 12 تا 23 آذر طی نمایند و نسبت به واریز مبلغ ۱۱۴۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب به عنوان حق شرکت در آزمون استخدام اقدام نمایند.

 

آزمون عمومی شامل: ۱ –معارف اسلامی ۲- ریاضی و آمار مقدماتی ۳- زبان انگلیسی عمومی ۴- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی ۵- زبان و ادبیات فارسی است. آزمون تخصصی شامل: سئوالات تخصصی از رشته‌های تحصیلی پیش‌بینی شده در شرایط احراز رشته‌های شغلی مندرج در آگهی تهیه خواهد شد. تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر موارد امتحان توزیع می‌شود.  آزمون چهار مهارت اولیه ICDL شامل: مهارتهای مبانی کامپیوتر، Windows ، Word ، Excel و تایپ ده انگشتی با سرعت حداقل ۱۵۰ حرف در دقیقه است. این آزمون حداکثر سه ماه پس از پذیرفته شدن در آزمون‌های عمومی، تخصصی و مصاحبه انجام می‌شود.

 


 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۲۰/۱۰/۹۲ لغایت ۲۶/۱۰/۹۲ با استفاده از کد رهگیری از سایت مذکور خواهد بود. تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه ۲۷/۱۰/۹۲ است.