کد خبر: 16407
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 شهریور 1393 - 11:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

استخدام

استخدام کتابدار در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

      دانشگاه صنعتی کرمانشاه جهت تکمیل نیروی انسانی خود، به کتابدار نیاز دارد.
استخدام کتابدار در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

 

به گزارش لیزنا، دانشگاه صنعتی کرمانشاه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه، 1 نفر کتابدار( مرد و زن)، را از طریق آزمون کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مصاحبه و گزینش به صورت قرارداد کار معین به کار گیری نماید.

 

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه و مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی در صورت احراز شرایط اقدام به تکمیل فرم مورد نظر مطابق با شرایط اعلام شده از تاریخ ۹۳/۰۵/۲۵ لغایت ۹۳/۰۶/۰۸ نموده و به نشانی : کرمانشاه- میدان آزادگان- ابتدای شهرک صدرا سازمان مرکزی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ارسال نمایند.

 

شرایط استخدام به شرح ذیل می باشد:

 

شرایط عمومی:

متدین به دین اسلام؛ تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، و ولایت فقیه؛ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم ( برای آقایان)؛ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر؛ داشتن صلاحیت عمومی و کارآیی برابر مقررات و ضوابط دانشگاه؛ نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی، به موجب آراء مراجع قانونی داوطلبان استخدام نباید کارمند رسمی، ثابت، پیمانی، و یا قراردادی سایر دستگاه های دولتی و یا باز خرید خدمت باشند؛ حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک کارشناسی 32 سال و کارشناسی ارشد می بایست تا زمان برگزاری آزمون از 35 سال تجاوز ننماید. ( مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به حداکثر سن اضافه می شود.)

 

شرایط اختصاصی:

متقاضی می بایست بومی استان کرمانشاه باشد ( متولد استان کرمانشاه و یا 2 سال از مقطع متوسطه را در استان کرمانشاه گذرانده باشد.)

 

گفتنی است، آزمون فوق در تاریخ 27 شهریور 1393، برگزار خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1393/06/03 - 15:24
2
5
الهی ببین چقد به فکر این کتابداران هستن خوب شده ننوشته کتابداری یا سایر رشته ها
عمو
|
Iran
|
1393/06/02 - 11:04
1
10
بنازم به این استخدام واینهمه!!!! نیروی کتابداری که احتیاج داره!!!
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: