کد خبر: 16150
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مرداد 1393 - 09:39

داخلی

»

مطالب فناوری

»

رویداد

مراقب باشید: گوشی هوشمند یا بمب ساعتی؟!

آریل تالفری 13 ساله تگزاسی، نیمه شب در حالی از خواب پرید که گلکسی s4 اش که زیر بالش بود، می سوخت.
مراقب باشید: گوشی هوشمند یا بمب ساعتی؟!

 

به گزارش لیزنا، این تلفن، یک سامسونگ گلکسی s4 سفید بود، که گویا باتری اش تشخیص داد که کار خودش را کرده و خود را به آتش کشید. در این جریان، گوشی به طرز واضحی سوخت و حتی سوراخی در بالش آریل تالفری ایجاد کرد، اما خوشبختانه آریل که از بوی سوختگی بیدار شده بود، آسیبی ندید.

 

اما قبل از آنکه انگشت ها، کمپانی سامسونگ را به دلیل کیفیت پایین محصولاتش نشانه رود، لازم به ذکر است که باتری این گوشی جایگزینی تقلبی و نه از بسته اصلی سامسونگ بوده است. شنیدن اینکه باتری های جایگزین از منابع مشکوک و جعلی، خود را به آتش می کشند، چندان هم غیر معمول نیست، که در این شرایط یافتن پاسخی برای این سوال که، در اینصورت چگونه می توانیم گوشی تلفن همراه مان را نزدیک خود نگه داریم، کمی نگران کننده است.

 

با اینحال بر اساس اعلام جی اس ام ارنا، کمپانی سامسونگ انجام بررسی بیشتر در خصوص یافتن دلایل این آتش سوزی را تقبل کرده و علاوه بر این پیشنهاد ارائه یک گوشی جدید، تختخواب، تشک و بالشی نو را به آریل تالفری 13 ساله، داده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: