کد خبر: 18360
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 بهمن 1393 - 12:19

داخلی

»

مطالب فناوری

»

رویداد

اخراج هزار نفر از کارکنان سونی

بر کسی پوشیده نیست که بخش موبایل سونی با مشکلات بسیاری دست به گریبان است، از این‌رو اخباری مبنی بر تعدیل نیرو در این کمپانی منتشر شده است.
اخراج هزار نفر از کارکنان سونی

 

 

به گزارش لیزنا، براساس گزارشی که توسط Nikkei منتشر شده، سونی در نظر دارد تا ۱۰۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند. این تعدیل نیرو پس از اخراج ۱۰۰۰ نفر از کارکنان این کمپانی در ماه اکتبر انجام خواهد شد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، این کمپانی ۳۰ درصد از نیروی کار خود را در بخش موبایل در اروپا و چین تا پایان سال مالی آینده، یعنی تا ماه مارس ۲۰۱۶ اخراج خواهد کرد. سونی هنوز این موضوع را تایید نکرده، اما براساس اطلاعات ارائه شده این موضوع در جریان ارائه‌ی گزارش مالی کمپانی در چهارم فوریه توسط سونی رسما اعلام خواهد شد.

 

سونی در چندین فصل اخیر، ضررهای زیادی را از بابت بخش موبایل خود متحمل شده و این کمپانی در تلاش است با در پیش گرفتن انواع سیاست‌ها، فروش گوشی‌های‌هوشمند خود را افزایش داده و به سوددهی بازگردد. یکی از نقاط قوت در گزارش مالی سونی، نجات این کمپانی توسط کنسول محبوب پلی‌استیشن ۴ است. انتظار می‌رود سونی گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را در کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی کند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: