کد خبر: 21078
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 شهریور 1394 - 20:12

داخلی

»

مطالب فناوری

»

رویداد

دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد

در نخستین جلسه از دور دوم شورای عالی فضای مجازی، با توجه به پایان دوره و با اتفاق آرای اعضا، دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی به عنوان دبیر جدید شورا و رییس مرکز ملی فضای مجازی انتخاب شد.
دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد

 

به گزارش لیزنا، در این جلسه که عصر چهارشنبه و به ریاست رییس‌ جمهوری برگزار شد، همچنین از تلاش‌های دکتر انتظاری در تصدی دبیری شورای عالی فضای مجازی در دوره قبل قدردانی شد.

 

بر پایه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این جلسه با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر ضرورت تدوین، پیگیری و تحقق منویات راهبردی ایشان در این حوزه تأکید کرد.

 

رییس جمهوری با تأکید بر اهمیت روز افزون مسایل مربوط به فضای مجازی در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم و نقش آن در رشد فرهنگی و معنوی جامعه، تشکیل منظم جلسات و پیگیری مصوبات شورا و تأمین هماهنگی لازم را خواستار و از همه دستگاه‌ها خواست که همکاری لازم را با دبیر خانه شورا داشته باشند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: