کد خبر: 22557
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 دی 1394 - 15:53

داخلی

»

مطالب فناوری

»

رویداد

نشست «اَبر واقعیت و رئالیتی تی وی»

سومین نشست جامعه اطلاعاتی و سینما با موضوع «اَبر واقعیت و رئالیتی تی وی» همراه با نمایش فیلم «ترومن شو» در ایرانداک برگزار می ‌شود.
نشست «اَبر واقعیت و رئالیتی تی وی»

به گزارش لیزنا، ایرانداک نمایش فیلم «ترومن شو» و نشست تخصصي «اَبر واقعیت و رئالیتی تی وی» را با حضور دکتر سید مجیدحسینی‌زاد، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر بهزاد دوران، عضو هیئت علمی ایرانداک برگزار می‌ نماید.

 

فیلم «ترومن شو» به کارگردانی پیتر ویر، محصول 1998 آمريكا است و داستان زندگی مردی به نام ترومن را به نمایش می‌ گذارد که زندگی واقعی‌ اش بدون اطلاع وی و از دوران نوزادی به صورت ۲۴ ساعته از یک شبکه تلویزیونی برای میلیون‌ ها انسان درسراسر جهان در حال پخش زنده است. در ادامه فیلم، ترومن در میان‌ سالگی با مشاهده برخی پیشامدهای عجیب و بعضا تکراری، به واقعی بودن زندگی خود شک می‌ کند و برای کشف این راز دست به طغیان می ‌زند.

 

این نشست با مدیریت دکتر ثقه الاسلامی، عضو هیئت علمی ایرانداک روز شنبه 26 دی 1394 ساعت 15 تا 19 در تالار سخن پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) واقع در خیابان انقلاب، نبش فلسطین برگزار می‌ شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: