کد خبر: 16090
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 مرداد 1393 - 10:43

داخلی

»

مطالب فناوری

»

سخت افزار

اپل، سردمدار نسل بعدی ساعت های هوشمند می شود

      اپل با ثبت اختراع جدید خود بنام "آی تایم"/ iTime سردمدار نسل بعدی ساعت‌های هوشمندی خواهد بود که حسگرهای جدید آن روی دسته ساعت تعریف و جاسازی‌شده است.
اپل، سردمدار نسل بعدی ساعت های هوشمند می شود

 

به گزارش لیزنا، کاربر با آی تایم می‌تواند یک یا چندین بار مچ حامل ساعت هوشمند را تکان داده و از طریق آن مثلاً پیام آگاهی‌دهنده را رد کند یا بپذیرد و یا آن را بر اساس تعاریف صورت گرفته به باکس مخصوصی هدایت کند.

 

ویژگی دیگر این ساعت هوشمند ماژولار بودن آن است بدین معنی که قطعات در کنار هم سوار شده و ساعت را تشکیل می‌دهند. خوبی آن این است که قطعات در صورت خراب شدن یا معیوب بودن قابل تعریض به‌صورت جداگانه هستند.

 

دریافت ایمیل و انواع اطلاعیه یا آگاهی‌های تعریف‌شده، دریافت و ارسال دیتا از طریق بلوتوث، شتاب سنج و جی‌پی‌اس، برنامه‌ها و حسگرهای مربوط به‌سلامت و فیتنس کاربر، مانیتور کردن ضربان قلب و ده‌ها حسگر دیگر روی آی تایم تعریف‌شده است که نمای شماتیک آن را ملاحظه می‌کنید.

 

نکته جالب در این ثبت اختراع علاوه بر شنیدن و دیدن، احساس تعاریف ساعت هوشمند توسط بدن کاربری است که آن را روی مچ خود بسته است و با تکان دادن مچ و سایر حرکات تعریف‌شده می‌تواند واکنش متناسب اتخاذ کند.

 

این در حالی است که آی واچ یا همان ساعت هوشمند نیامده اپل همچنان دربرد رسانه‌ای جا دارد و گفته می‌شود تا پاییز همراه باب آیفون6 معرفی می‌شود.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: