کد خبر: 17153
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 08 آبان 1393 - 14:43

داخلی

»

مطالب فناوری

»

سخت افزار

ابداع نمایشگر دوسویه دیجیتال انعطاف پذیر از سوی کمپانی اپل

کمپانی اپل اختراعی را به ثبت رسانده است که می‌تواند نسل جدیدی از روزنامه و نشریات دیجیتالی را وارد بازار رسانه‌های قرن 21 کند.
ابداع نمایشگر دوسویه دیجیتال انعطاف پذیر از سوی کمپانی اپل

 

به گزارش لیزنا، اداره ثبت اختراعات امریکا 31 اختراع جدید اپل را منتشر کرده که یکی از آن‌ها مربوط به «نمایشگرهای دوسویه دیجیتال انعطاف‌پذیر» است که از طریق MMS اطلاعات روی آن منتقل‌شده و قابل‌مشاهده است.

 

بر این اساس اسناد چندرسانه‌ای و هر نوع محتوای دیجیتالی روی موبایل و ... در فرمت MMS/ multimedia messaging service، از طریق شبکه بی‌سیم روی ابزار جدید منتقل می‌شود.

 

ارتباطات بی‌سیم باعث شده تا دسترسی آسان به رسانه‌های جمعی و اطلاعات چندرسانه‌ای از طریق تلفن همراه،تبلت و سایر ابزارهای مشابه فعال شود اما محتوای مناسب و نمایش آن برای کاربر در بخش مجلات و نشریات آنلاین روی نمایشگر محبوب، از آرزوهای سازندگان این نوع ابزار و کاربران رسانه‌ای بوده است که این اختراع می‌تواند پاسخ گوی چنین نیازی باشد.

 

به همین منظور ترکیب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب در این راه برای پاسخ به چنین نیاز سنگینی باید تعریف‌شده و آنچه سیستم نمایشگر تبلیغاتی اپل در این اختراع نامیده شده، چنین کاری را انجام خواهد داد.

 

نمایشگری که ساخته می‌شود به سرور اپل وصل شده و محتوای دیجیتال را منتقل می‌کند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: