کد خبر: 19624
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 - 10:57

داخلی

»

مطالب فناوری

»

سخت افزار

ثبت سه پتنت برای بند اپل واچ

اپل تنها چند روز پیش از عرضه‌ی اپل‌واچ به کاربرانی که این ساعت‌هوشمند را پیش خرید کرده‌اند، سه پتنت در رابطه با بند این محصول به ثبت رسانده است.
 ثبت سه پتنت برای بند اپل واچ

 

به گزارش لیزنا، سه پتنت جدید اپل در رابطه با بند ساعت‌هوشمند اپل واچ شامل بند اسپورت (Sport Band)، بند چرمی با قفل معمولی (Classic Buckle) و بند فلزی با تکه‌های به هم پیوسته (Link Bracelet) است.

 

اپل پیش از این نیز پتنت مربوط به یک بند مربوط به اپل واچ را با عنوان قفل مدرن (Modern Buckle) ثبت کرده بود. این پتنت در ساخت بند‌های مربوط به نسخه‌ی زنانه‌ی اپل واچ یا به بیان بهتر نسخه‌ی 38 میلی‌متری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

اگرچه اپل نسخه‌ی دستبند Link Bracelet را تنها در نسخه‌ی استیل به کاربران عرضه می‌کند، اما این کمپانی نسخه‌ی طلای ساعت‌هوشمند خود را به‌همراه این دستبند به طراح نام آشنا Karl Lagerfeld و خواننده‌ی معروف Beyonce هدیه داده است.

 

کاربرانی که پیش از این اپل واچ را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند از بیست و چهارم آوریل ساعت‌های‌ خود را تحویل بگیرند. براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته اپل در دو هفته‌ی اول عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود موفق به فروش بیش از 3 میلیون دستگاه اپل واچ خواهد شد که این موضوع درآمدی 2 میلیارد دلاری را روانه‌ی کوپرتینو خواهد کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: