کد خبر: 21192
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 مهر 1394 - 10:50

داخلی

»

مطالب فناوری

»

سخت افزار

هدفون جدیدی که روی گوش قرار نمی گیرد!

نسل جدید هدفون‌ها قرار است که گوش‌تان را آزاد سازند. هدفونی که با گوش شما هیچ کاری ندارد و به راحتی با قرار گرفتن روی سر می‌توانید به موزیک گوش دهید یا تلفن‌های‌تان را جواب دهید.
هدفون جدیدی که روی گوش قرار نمی گیرد!

به گزارش لیزنا، این هدفون که بت‌بند نام دارد، مانند هدفون‌های پیشین از طریق بلوتوث به موبایل یا هر وسیله الکترونیک دیگر وصل می‌شود و از طریق دو دکمه لمسی که در دو سر آن قرار دارد، می‌توانید حجم صدا، تغییر موزیک و دریافت و قطع کردن تماس‌های‌تان را کنترل کنید. طبیعی است که میکروفونی هم در این دستگاه تعبیه شده تا برای برقراری تماس با مشکلی مواجه نشوید. این هدفون که از طریق پورت یواس‌بی شارژ می‌شود تا هشت ساعت هم شارژ خود را نگه می‌دارد.

 

اما با این وسیله چگونه می‌توان صدای موزیک را شنید. در واقع این وسیله به گونه‌ای عمل می‌کند که گوش شما می‌تواند سایر صداهای بیرون را بشنود و در واقع امکان شنوایی شما دو برابر می‌شود. واقعیت این است که بت‌بند از طریق استخوان‌های جمجمه شما صدا را به مغزتان مخابره می‌کند و در نتیجه گوش شما آزاد باقی می‌ماند تا سایر صداها را دریافت کند؛ دو استخوان مشخص در هر دو طرف جمجمه و یک استخوان در قسمت پشت سر. طراحان این وسیله که علی گنجویان و کی کاوامورا نام دارند گفته‌اند برای طراحی این وسیله از سیستم شنوایی خفاش‌ها و دلفین‌ها الهام گرفته‌اند.

 

کمپانی این دو جوان با این که نوپاست به سرعت توانسته سرمایه‌های هنگفتی را جذب کند، آن‌ها در مدت کمتر از بیست روز حدود ۳۵۰ هزار دلار سرمایه جذب کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنند تا ظرف ماه اول این سرمایه‌گذاری به یک میلیون دلار برسد. این هدفون از هم اکنون در بازار امریکا قابل خریداری است و قیمت آن از ۱۴۹ دلار شروع می‌شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: