کد خبر: 10153
تاریخ انتشار: جمعه, 14 مهر 1391 - 18:34

داخلی

»

نیش و نوش

»

طنز مکتوب

چرا گوگل فیلتر شد؟ درخواست یکپارچه مردمی!

 

 

لیزنا به نقل از وب شهر: سایت کثیف و منحوس گوگل و کلیه خدمات آن فیلتر شد! علت آن هم درخواستهای مکرر مردمی!!! ملت غیور همیشه خودجوش اعلام شده است که واقعاً پاشنه درب کمیته فیلترینگ را درآورده بودند و همگی یکپارچه و یکصدا خواستار فیلتر کردن گوگل بودند. با هم برخی از این دلایل که توسط مسئولان ذیربط و بی ربط بیان شده است را بررسی می کنیم.

۱-مسئول ستاد موفقیتهای مشعشع اقتصادی:

با توجه به اینکه در همه جای دنیا تورم به صفر نزدیک شده و در کشور ما به جای تورم ارزش پول ملی به صفر رسیده لذا باید گوگل فیلتر شود. البته طبق اعلام مراجع اقتصادی دنیا ایران در رده اول اقتصاد دنیا قرار دارد و کنتور هم نمی اندازد.

۲-مسئول ستاد توسعه اینترنت ملی و کاهش باند اینترنت غیر ملی:

با توجه به اینکه ما اساساً از HTTPS خوشمان نمی آید و کلاً این گوگولی پدرسوخته (همان گوگل!) خیلی به این موضوع علاقه دارد لذا همین هست که هست. ما موتور جایگزین با نام گاگول را به جای گوگل معرفی می کنیم که تا الان حدود ۲۰۰۰ صفحه از اینترنت ملی را می شناسد! که نسبت به رکورد قبلی آن که ۲۰ صفحه بوده است حدود ۱۰۰ برابر رشد کرده و از این جهت در وضعیت بسیار مناسبی هستیم.

۳-مسئول ستاد برنامه ریزی همایشهای خوش جوش مردمی:

با توجه به اینکه ما خیلی به نظرات مردم اهمیت می دهیم و این را در همه چیز ثابت کرده ایم! این بار هم که مردم چنین به طور خودجوش وارد صحنه شده اند و درخواست فیلترینگ داده اند و قویاً چنین درخواستی کرده اند و البته مسلماً گوگل باید قبل از این هم فیلتر میشد!

۴-مسئول ستاد ترجمه صحیح! و صداقت و امانت در اطلاع رسانی صدا و سیما:

واقعاً اینترنت عجب چیز بدی است و گوگل بدتر از همه! برای مثال در مترجم گوگل با کمال تاسف و از روی عناد با بیداری اسلامی کلمه Syria را بحرین ترجمه نمی کند! که واقعاً موجب شرمساری است. خدا لعنت کند پدر و مادر اینترنت را! یک زمانی راحت بودیم دو تا کانال صدا و سیما داشتیم که هر دو هم یک چیز پخش می کرد و بی دردسر بودیم اما الان چه؟ لذا گوگل باید فیلتر شود. اما امان از بدبختیهایی که ملت مظلوم اروپا از تورم و رکود در این قاره بدبخت دچار آن شده اند. ضمناً در میدان باستیل فرانسه یک سگ زیر ماشین رفت که موجی از خشم و نفرت مردم را برانگیخت.

۵-دبیر ستاد زمینه سازی برای اینترنت ملی:

طبق بررسی ها مشخص شده است که جستجوی گوگل برخی کاربران نوجوان و جوانان آینده ساز ما را به جاهای بد بد و خیلی خیلی بد بد که فقط مسئولانی که اینترنت بی فیلتر دارند به طور روزانه می روند راهنمایی می کرده است و لذا با توجه به این موضوع گوگل باید فیلتر شود.

۶-دبیر ستاد برگزاری هر چه پر شورتر همه چیز:

چون گردنمان کلفت است! صحبتی است؟

برچسب ها :
یصز
|
Iran
|
1394/02/05 - 00:58
11
5
سلاااااااااااااااام.اخه ...................................
تویی فیلتر میکنی خیال میکنی ما نمیتونیم وارد بشیم.؟
عزیز من .برادر.اقایی مسعولی که اون بالا نشستی و هی فیلتر میکنی خوشحالی.با خودتم عزیز.خواهشن کل سایتای فروش وی پی ان فیلتر شکن رو فیلتر کن.حدود 100 بار ایمیل زدم و گزارش دادم فلان سایت داره فیلتر شکن میفروشه.ولی هیچ کس چیزی نمیگه
اگه بده و فیلتر میکنین پس چرا مجوز فروش فیلتر شکن و وی پی رو میدین؟ فکر کنم میخواین از طریق فیلتر کردن و با فروش فیلتر شکن پول در بیارید وگرنه اگه فکر مردمین و میخواین برا مردم کار کنین این سایتای فروش فیلتر شکن هم همشو فیلتر کنین.
تا یک ماه دیگه همشو فیلتر کنین خواهشن.
صادقی
|
Iran
|
1391/11/09 - 09:15
3
14
دم دبیر ستاد گرم
حرف اخر و اول می زدید
ولی فک کردید بدون منابع اطلاعاتی که در گوگل موجود است چگونه میشه تحقیق و پژوهش کرد.
به اینا هم فک کردید یا باز یه تصمیم سر سری گرفتید که جوانب منفیش بعدا رو میشود
یاشار
|
Iran
|
1391/07/20 - 16:49
4
12
مسئول ستاد ترجمه صحیح صدا و سیما : گوگل با کمال تاسف از روی عناد با بیداری اسلامی کلمه سوریه را بحرین ترجمه نمی کند.
کرکرخنده. فوق العاده.
کلی متن را دوباره خواندم. از آن متنهایی فوق قشنگ است. کلی تکه انداختن دارد درونش. تند و تیز است.
یاشار
|
Iran
|
1391/07/20 - 16:46
3
8
بسیار متن قشنگی بود. خیلی لذت بردم.
بسیار قشنگ و نیشدار بود. کلی خندیدم.
مینا
|
Iran
|
1391/07/16 - 22:53
2
8
خیلی باحال بود.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: