منم دلم ایفلا میخواد!

 

لیزنا، کتابدارزاده: بعد از مدتها محرومیت از اینترنت پرسرعت که باعث شده بود نتونم از کالای غیر مجاز بوق شکن برای دسترسی به سایتهای غیرمجاز علمی استفاده کنم، بالاخره تو این چند روز با همت خودمون و یکی از شرکتهای اینترنتی، ما هم مجدد اینترنت پرسرعت دار شدیم و دسترسیمون به این سایتهای غیر مجاز باز شد.

 

اولین کار گفتم سری به سایت ایفلا بزنم و ببینم چه خبر بوده امسال، حداقل اگه نرفتیم، بشینیم عکسارو نگاه کنیم و خودمون رو تو ایفلا فرض کنیم.

 

برای دسترسی به عکس‌های ایفلا مجبور شدم بوق شکن رو باز کنم تا بتونم عکس‌های کنفرانس رو ببینم. به محض اینکه چشمم به عکس‌ها افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد. چرا؟ بله، میگم خدمتتون.

 

بزم، بزن و بکوب، ارائه مقاله در حالات موزون و ناموزون، جمعیت رنگارنگ، محیط رمانتیک، غذا و نوشیدنی‌های دلچسب و ... همه و همه باعث شد منم دلم ایفلا بخواد.

 

آخه مگه منه کتابدارزاده چیم کمتره از اینایی که رفتن کنفرانس، خوب منم می‌تونم در حالات مختلف مقاله ارائه کنم. خوب شاید بگید تو که مقاله نداری، چی میخوای ارائه کنی.

 

باید خدمتتون عرض کنم که حضور در چنین محیط دل انگیزی آدمیزاد رو خلاق می کنه، اصلا من اگر اونجا می‌بودم فی البداهه مقاله از خودم در می‌کردم. تازه شم می‌تونستم مقاله رو بصورت ریتمیک هم ارائه کنم.

 

خلاصه خدمتتون عرض کنم که دیگه تصمیم گرفتم از سال بعد هر سال برم ایفلا. شاید هم کلا برم همونجا بمونم و صبح، ظهر، شب مقاله ارائه کنم.

 

فکر کنم سال دیگه هم بیشتر خوش بگذاره، آخه امسال که تو آفریقا بوده اینطوری مقاله ارائه شده، سال دیگه رو بگو که توی آمریکا برگزار میشه. من که از همین الان دارم تمرین ارائه مقاله ریتمیک انجام میدم، به شما هم توصیه می کنم که قضیه رو شوخی نگیرید، میگن سال دیگه ایفلا تو فرودگاه تست میگیره، اگه خوب نتونی حالات موزون در بیارید از همونجا بر میگردونه.

 

چند تا از عکس‌های ارائه مقاله و عکس العمل حاضرین رو براتون جدا کردم که در ادامه می تونید ببینید. به امید دیدار شما در ایفلای 2016.