کد خبر: 23449
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 فروردين 1395 - 10:14

داخلی

»

نیش و نوش

»

طنز مکتوب

نمایشگاه کتاب در شهر رویایی آفتاب

 بعد از سالها خانه به دوشی نمایشگاه کتاب، امسال با تلاش شبانه روزی مسئولین، نمایشگاه کتاب به شهر رویایی آفتاب منتقل می شود.
نمایشگاه کتاب در شهر رویایی آفتاب

 

لیزنا، کتابدارزاده: بالاخره نمایشگاه کتاب از سرگردانی و بی خانمانی نجات پیدا کرد، آن هم چه نجاتی. با لطف مسئولین ذیربط، بزرگترین و زیباترین فضای نمایشگاهی جهان به نمایشگاه کتاب 29 در شهر رویایی آفتات اختصاص پیدا کرد.

 

اما در وصف زیبایی و محل قرارگیری فضای اختصاص یافته شاید بتوان صدها کتاب نوشت، که در این متن بخش کوچکی از آن را خواهم گفت.

 

شهر رویایی آفتاب، در منطقه ای کویری در اتوبان خلیج فارس واقع شده است. آفتاب سوزان، طوفان خاک، فاصله دور از شهر، وجود عوارضی، دوری پارکینگ برخی از ویژگی های این شهر رویایی است.

 

از امکانات اعلام شده می توان برای برنزه شدن، جمع آوری خاک برای باغچه، پیاده روی ده روزه برای بالابردن قدرت بدنی، کمک به سازمان راه و شهرسازی و کلا، نیست و نابود کردن خود اشاره کرد.

 

به گفته مسئولین محترم، سازه های نمایشگاهی امسال از ترکیه وارد شده و نسبت به سازه کشورهای عربی خیلی خوب است!

 

از جمله مزایای دیگر، یکسان سازی فضای ارائه دهندگان مواد غذایی می باشد که در نوع خود بی نظیر است. یکسان سازی غرفه های مواد خوراکی و غذایی یکی از دغدغه های ناشران و مخاطبین در سالهای گذشته بوده است.

 

با توجه به وسعت زیاد شهر رویایی آفتاب، امسال اغذیه فروشی های بیشتری می توانند حضور داشته باشند، به همین علت فضای ارائه شده به ناشران کمتر از سال قبل خواهد بود، این موضوع نیز در نوع خود بی نظیر است.

 

امسال ناشران سالی رویایی را در شهر رویایی آفتاب شروع خواهند کرد. ناشران و مردم علاقه مند از پیش از سال نو، پشت درهای شهر رویایی آفتاب چادر ترکیه ای زده اند و منتظر باز شدن درهای این شهر رویایی هستند.

 

تعداد زیادی از ناشران، اعلام کرده اند، پس از نمایشگاه قصد دارند با درآمد و سرمایه ای که بدست می آورند، انتشارات خود را گسترش دهند و شعبات مختلفی در سایر کشورها راه اندازی نمایند.

 

در حال حاضر نیز بیش از 2000 ناشر بین المللی در فرودگاه منتظر شروع شدن نمایشگاه هستند.

 

ناشران و مردم ذوق زده از وجود چنین نمایشگاهی رویایی، در حال لحظه شماری برای افتتاح نمایشگاه کتاب هستند. برخی از ذوق زدگان هم اینک نعره کشان سر به بیابانهای اطراف گذارده اند.

 

ستاد برگزاری نمایشگاه، از تمامی ذوق زدگان درخواست کرده است، تا شروع نمایشگاه خود را کنترل کنند و از درآوردن هرگونه حرکات موزون خودداری نمایند. همچنین این ستاد اعلام کرد، با توجه به ذوق زدگی بالا تیمهای امداد، هلال احمر و آتش نشانی در حال حاضر آماده ارائه خدمات به ذوق زدگان می باشند.

 

ما هم منتظر افتتاح هر چه زودتر نمایشگاه رویایی کتاب و دیدار همه ذوق زدگان  هستیم.

برچسب ها :
یاشار
|
Iran
|
1395/02/05 - 18:57
0
1
لبخند.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: