کد خبر: 6900
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 آبان 1390 - 23:47

داخلی

»

نیش و نوش

»

طنز مکتوب

ایران در سال 2015 : سرعت اینترنت 4 کیلوبایت

 

 

وب شهر نوشت :همین یکی دو روز پیش اهداف سازمان ملل برای توسعه اینترنت پر سرعت در جهان اعلام شد و به همین مناسبت نگاهی به برنامه های ایران برای اینترنت پر سرعت در سال ۲۰۱۵ می اندازیم.

برنامه سازمان ملل:تا سال ۲۰۱۵ باید اقلاً ۶۰ درصد جمعیت دنیا به اینترنت وصل بشوند و تجربه پایدار آنلاین بودن با اینترنت پر سرعت بالای ۴ مگابیت داشته باشند.
برنامه ایران:تا سال ۲۰۱۵ باید چنان تجربه ناپایداری از اینترنت ارایه شود که اقلاً ۶۰ درصد کاربران فعلی هم به شکر خوردن بیافتند و چنان کفرشان در بیاید که برای همیشه قید اینترنت را بزنند و آفلاین شوند.

_______________________________________________
برنامه سازمان ملل:کلیه کشورها باید یک برنامه مشخص و ملی برای گسترش اینترنت و ارتباطات بین الملل داشته باشند و در عمل ملزم به اجرای آن باشند.
برنامه ایران:کشور باید یک برنامه مشخص و جدی برای اینترنت ملی و قطع ارتباطات بین الملل داشته باشد و ملزم به اجرای آن باشد که خوشبختانه در این یک مورد حسابی جدی هست!

_______________________________________________
برنامه سازمان ملل:اینترنت پرسرعت یک زیرساخت لازم برای ارتباطات در جامعه مدرن است که برای رشد جامعه حیاتی محسوب می شود و از این رو ارتباطات به عنوان حقوق بشر به حساب می آید و گسترش آن در جهت توسعه کشورها الزامی است.
برنامه ایران:اینترنت پر سرعت یک خطر جدی و برانداز برای جامعه محسوب می شود و در واقع خطری بزرگتر از اینترنت وجود نداشته و ندارد و از این رو جلوگیری از گسترش آن به شدت الزامی است طوری که هیچ بنی بشری به راحتی امکان دسترسی پر سرعت به اینترنت نداشته باشد.

_______________________________________________
برنامه سازمان ملل:قیمت ماهانه اینترنت پر سرعت با حداقل سرعت ۴ مگابیت نباید از ۵ درصد درآمد متوسط جوامع بیشتر باشد تا اطمینان حاصل شود بخش وسیعی از مردم توان اتصال پایدار و سریع به اینترنت را دارند.
برنامه ایران:قیمت اینترنت پر سرعت باید چنان بالا برود که از 50 درصد حقوق متوسط جامعه هم بیشتر شود تا مطمئن شویم که بخش کمتری به اینترنت دسترسی دارند و اخبار شفاف و بی طرفانه صدا و سیما تنها کانال خبری مردم باشد.

_______________________________________________
برنامه سازمان ملل:حداقل سرعت دسترسی به اینترنت در سال 2015 برابر 4 مگابیت تعریف شده است.
برنامه ایران:حداکثر سرعت دسترسی به اینترنت در سال 2015 برابر 4 کیلوبیت بر ثانیه تعریف شده است.

_______________________________________________

برنامه سازمان ملل:باید فلان و بهمان شود.
برنامه ایران:مبادا فلان و بهمان شود!

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: