کد خبر: 14600
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 فروردين 1393 - 11:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

منابع دیجیتال وب سایت کتابخانه مجلس روزآمد شد

      متن کامل شماره شش کتاب بهارستان، شماره بیست پیام بهارستان و پیام بهارستان ویژه‌نامه مالیه و اقتصاد در وب سایت کتابخانه مجلس قرار گرفت.
منابع دیجیتال وب سایت کتابخانه مجلس روزآمد شد

 

به گزارش لیزنا،نسخه الکترونیکی کلیه مقالات آخرین شماره مجلات منتشر شده از سوی کتابخانه مجلس به روزرسانی شده و روی وب‌سایت قرار گرفته است.

 

متن کامل شماره 6 نشریه الکترونیکی «کتاب بهارستان» ماهنامه داخلی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی که از سوی روابط عمومی کتابخانه منتشر می‌شود هم اکنون روی سایت قرار گرفته است.

 

در این ماهنامه تلاش بر آن بوده است که اخبار کتابخانه مجلس در آن انعکاس بیابد، به عبارتی کتاب بهارستان آیینه‌ی تمام‌نمای فعالیت‌های صورت گرفته در کتابخانه و تلاش‌های کارکنان کتابخانه می‌باشد.

 

همچنین متن کامل شماره 20 «پیام بهارستان» فصلنامه متن پژوهی کتابخانه مجلس که در حوزه تصحیح، نقد و معرفی متون، منتشر می‌شود نیز برروی وب‌سایت کتابخانه قرار گرفته است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، متن مقالات «ویژه نامه مالیه و اقتصاد» نیز که فصلنامه متون و تحقیقات ایرانی در حوزه امور مالیه و اقتصاد، پیام بهارستان است نیز در وب‌سایت به روز رسانی شده است.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: