کد خبر: 14605
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 فروردين 1393 - 12:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بیش از 500 عنوان از کتاب های کانون در نمایشگاه کتاب عرضه می شود

      بخش بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال آماده شدن برای حضوری پررنگ به منظور عرضه محصولات خود در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
بیش از 500 عنوان از کتاب های کانون در نمایشگاه کتاب عرضه می شود

 

به گزارش لیزنا، امسال بیش از 500 عنوان از کتاب‌های انتشارات کانون در این رویداد مهم فرهنگی عرضه خواهد شد که در حدود 50 عنوان از این کتاب‌ها برای اولین بار عرضه می‌شود.


هم‌چنین بیش از 100 عنوان سرگرمی‌های سازنده و لوح‌های فشرده به همراه نوشت افزارهای تولید شده کانون با نماد ایرانی اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.


در عین‌حال بیش از 200 عنوان از محصولات آموزشی کانون زبان ایران شامل کتاب و لوح‌های فشرده آموزش زبان نیز در این بخش ارایه می‌شود.


بر اساس اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام‌خمینی تهران برگزار خواهد شد، محصولات کانون در غرفه‌ای به مساحت 200 مترمربع در بخش کودک و نوجوان عرضه می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: