کد خبر: 14607
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 فروردين 1393 - 14:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

شماره جدید نشریه الکترونیکی «کتاب بهارستان» منتشر شد

      شماره هفتم و هشتم کتاب بهارستان، ماهنامه داخلی روابط عمومی کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
 شماره جدید نشریه الکترونیکی «کتاب بهارستان» منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، «کتاب بهارستان» موفق به اخذ امتیاز از سوی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و از این پس در قامت نشریه‌ای رسمی فعالیت خواهد کرد. ماهنامه «کتاب بهارستان» شامل مطالبی چون رونمایی از آثار و تولیدات حوزه هنری مازندران با حضور رئیس مجلس است

 

گزارش برگزاری همایش بین‌المللی بزرگداشت ناصر کبیر اطروش با همکاری کتابخانه مجلس، برگزاری نمایشگاه اسناد روابط تاریخی ایران و عثمانی با حضور روسای مجلس ترکیه و قبرس نیز در این شماره آمده است.

 

همچنین معرفی «تاریخ کردستان» از انتشارات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در این شماره کتاب بهارستان آمده است.

 

اخبار حوزه معاونت فنی، شامل معرفی بخش نشریات ادواری، اهدای کتاب به کتابخانه و مبادله کتاب‌ها از دیگر بخش‌های این ماهنامه است.

 

اخبار مرکز اسناد کتابخانه مجلس در ماهی که گذشت، شامل اخبار پنجمین همایش تاریخ مجلس، معرفی مجموعه‌های اهدایی اسناد به کتابخانه و غیره نیز در کتاب بهارستان ذکر شده است.

 

در بخش روابط بین‌الملل نیز گزارش بازدید سفیر کشور ازبکستان، رئیس مجلس امارات،‌ رئیس مرکز بین‌المللی میکرو فیلم نور، فرهیختگان اروپایی آمده است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه، موزه، و مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی، پرونده وپژه این شماره کتاب بهارستان آیین نودمین سال افتتاح کتابخانه مجلس است که گزارش کامل برگزاری آن در این شماره آمده است.

 

در تدوین ماهنامه «کتاب بهارستان» تلاش بر آن بوده است که اخبار کتابخانه مجلس در آن انعکاس بیابد، به عبارتی کتاب بهارستان آیینه‌ی تمام‌نمای فعالیت‌های صورت گرفته در کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های کارکنان کتابخانه می‌باشد.

 

گفتنی است، متن کامل این شماره به زودی روی سایت کتابخانه مجلس بارگذاری خواهد شد.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: