کد خبر: 14609
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 فروردين 1393 - 16:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

جشن پاسداشت بانوان كتابدار استان اردبيل برگزار مي شود

      سرپرست اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان اردبيل از برگزاري جشن پاسداشت با حضور مسئولان و كتابداران اين استان در سالن بيضاء اردبيلي خبر داد.
جشن پاسداشت بانوان كتابدار استان اردبيل برگزار مي شود

 

به گزارش لیزنا، داريوش سفيدي، سرپرست اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان اردبيل، با بيان اينكه همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن، جشن باشكوهي با حضور بانوان كتابدار برگزار خواهد گرديد، اظهار داشت: در اين جشن، ضمن تمجيد از جايگاه والاي زن به عنوان تجسم رحمت و عطوفت الهي، از جايگاه بانوان كتابدار كه طلايه داران توسعه فرهنگي جامعه و پيامبران دانايي هستند، تجليل به عمل خواهد آمد.

 

سفيدي، بانوان كتابدار را يكي از زحمتكش ترين قشرهاي جامعه دانسته و افزود: نقش زن كتابدار در جامعه دانش محور، همانند نقش مادران در خانه، هدايت فرزندان اين مرز و بوم به سمت آگاهي و معرفت است.

 

بر اساس اعلام  روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان اردبيل، سفیدی با بيان اينكه در طول اين هفته از مشاور امور بانوان كتابخانه هاي عمومي و زن مولف نمونه استان نيز تجليل خواهد شد، خاطرنشان ساخت: همه ما وظيفه داريم با مطالعه شخصيت متعالي حضرت فاطمه زهرا(س)، نقش آن حضرت را در ارتقاء جايگاه معنوي خانواده، حمايت از نبوت، امامت و ولايت و به عنوان الگوي بانوان، براي نسل جديد تبيين كنيم.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: