کد خبر: 14610
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 فروردين 1393 - 16:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بخش كتب غير فارسی كتابخانه مركزی ياسوج راه اندازی شد

      مسئول كتابخانه مركزي ياسوج از راه اندازي بخش كتب غير فارسي در اين كتابخانه خبر داد و گفت: اين بخش براي اولين بار در استان در كتابخانه مركزي ياسوج با ثبت و فهرست نويسي حدود 1000 جلد كتاب آغاز شده است.
بخش كتب غير فارسی كتابخانه مركزی ياسوج راه اندازی شد

 

به گزارش لیزنا، راضيه دارابي، مسئول كتابخانه مركزي ياسوج، تصريح كرد: اين بخش تخصصي شامل كتاب هاي لاتين در حوزه علوم كاربردي و محض، زبان و ادبيات و كتاب هاي عربي در زمينه دين و مذهب است كه در اختيار اعضاء و علاقمندان به كتاب هاي غير فارسي قرار مي گيرد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان كهگيلويه و بويراحمد، دارابي با بیان بخش های مختلف كتابخانه مركزي ياسوج شامل، مخزن، مرجع، كودك ونوجوان، نشريات، اينترنت، نمايه نشريات، نابينايان و سالن هاي مطالعه، بیان کرد: این کتابخانه تا پايان سال 92 بيش از 6522 نفر عضو را به خود جذب نموده است كه اميد واريم در سال جديد اين روند ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: