هشتمین نمایشگاه سالیانه کتاب فیلادلفیا افتتاح شد



به گزارش لیزنا، و به نقل از سی بی اس، مسوولین کتابخانه آزاد فیلادلفیا (Free Library of Philadelphia) هشتیمن نمایشگاه سالیانه کتاب را افتتاح کردند. بر این اساس جزییات برنامه های یک نمایشگاه خارجی را در زیر می خوانید:


زمان: نمایشگاه امسال تا نوزدهم آوریل و همزمان با هفته کتابخانه ملی در امریکا برگزار می شود. 



مکان: اگرچه این نمایشگاه هرساله فقط در شعبه مرکزی برگزار می شده اما امسال با برنامه های متنوعی همراه شده که در سرتاسر شهر فیلادلفیا و حومه آن برگزار می شود. 



صحبت از برنامه های متعدد سرگرمی– آموزشی در طول برگزاری نمایشگاه است و نویسندگان مطرحی از جمله دبی مکومبر، باربارا ارنریچ، و پت و جینا نیلی در این جشنواره حضور خواهند یافت. 



حضور وبلاگ نویس و استاد بازنشسته دانشگاه


کارن باجور، فعال فمنیستی، وبلاگ نویس و استاد بازنشسته دانشگاه ، روز دوشنبه، 14 آپریل، ساعت 12:30 دقیقه بعد از ظهر در شعبه استقلال حضور خواهد یافت تا درباره کتاب جدیدش : فمنیسم در فیلادلفیا: سالهای درخشان 1968 تا 1982 صحبت کند.


حضور آشپزان به سبک جنوبی در کتابخانه مرکزی


پت و جینا نیلی، آشپزانی که به سبک جنوبی آشپزی می کنند و کتاب های آشپزی زیادی در این زمینه دارند روز دوشنبه ، 14 آپریل، ساعت 7:30 دقیقه بعد از ظهر در کتابخانه مرکزی حضور می یابند تا درباره کتاب جدیدشان "بازگشت به خانه با نیلی: غذاهایی آسان از آشپزخانه جنوبی ما تقدیم به شما" با هواداران خود از نزدیک و رو در رو صحبت کنند.



سخنرانی برنده جایزه تصویر گری و نویسنده کتاب های کودکان

زکریا اوهورا، برنده جایزه تصویر گری و نویسنده کتابهای کودکان، 15 سه شنبه آپریل، ساعت 12:30 بعد از ظهر طی مراسمی برای علاقمندان خود سخنرانی خواهد کرد. اوهورا، متولد نیویورک است و آثار وی در نیویورک تایمز و NPR منتشر شده است. 

سخنرانی فرانک شرلوک، شاعر امسال جشنواره


فرانک شرلوک، شاعر امسال جشنواره، روز سه شنبه 15 آوریل ساعت 7 بعد از ظهر در کتابخانه مرکزی متن سخنرانی افتتاحیه خود را برای بازدیدکنندگان می خواند و این امر همزمان خواهد بود با انتشار آخرین مجموعه شعر او با عنوان "فاصله این خطوط هنوز پر نشده" .

سخنرانی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز


دبی مکومبر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و سلطان ژانر چیک-لیت کالیفرنیا (چیک لیت یا (chick-lit) نوعی ژانر ادبی جدید است که مسائل زنانگی مدرن را اغلب به شیوه طنز آمیز به رشته تحریر در می آورد و اغلب مسائل عاشقانه زندگی شخصیت زن داستان را با خانواده و اطرافیانش مطرح می کند ) ، 15 آوریل ساعت 7:30 بعد از ظهر درکتابخانه مرکزی درباره کتاب جدیدش عروس های خیابان شکوفه صحبت می کند. 

خاطرات نویسنده 14 کتاب پر فروش نیویورک تایمز


باربارا ارنریچ، نویسنده 14 کتاب پر فروش نیویورک تایمز، 16 آپریل ساعت 7:30 بعداز ظهر ، در کتابخانه مرکزی درباره آخرین کتاب خود "خاطرات" صحبت می کند که داستان زندگی شخصی خود اوست. 


الیزا گریسولد و سیموس مورفی، شنبه ، 19 آپریل ساعت 2 بعد از ظهر در در کتابخانه مرکزی خیابان وین حضور می یابد. الیزا یک روزنامه نگار است و پس از سفری طولانی کتاب پرفروش نیویورک تایمز، "مدار دهم" (Tenth Parallel) را منتشر کرد. در این برنامه، وی به سیموس مورفی ، جهانگرد معروف و برنده هفتمین جایزه عکاسی ورد پرس می پیوندد تا برداشت جهانی خود از امور جاری دنیا را برای علاقمندان بیان کند. 

با حضور عکاس معروف فیلادلفیایی


وینسنت فلدمن، عکاس معروف فیلادلفیایی، کسی که تمامی عمر خود را در این شهر سپری کرده و بیش از 30 سال است که از بناها و معماری فیلادلفیا عکاسی می کند، شنبه نوزدهم آوریل ساعت 4:30 بعد از ظهر در کتابخانه مرکزی حضور خواهد یافت. وی که مدتی هم موزه هنرهای زیبای فیلادلفیا مشغول به کار بوده و افتخار دریافت بورس تحصیلی موسسه پیو را در کارنامه دارد، قرار است در این رویداد یکی از مجموعه عکس های خود با موضوع ساختمان های متروکه فیلادلفیا را با علاقمندان به بحث بگذارد.