کد خبر: 14615
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1393 - 09:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

29فروردین، بازدید از موزه نظامی سعدآباد رایگان است

      به مناسبت روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصادف با بيست و نهم فروردين ماه، بازدید از موزه نظامی سعدآباد جهت عموم ، رایگان است.
29فروردین، بازدید از موزه نظامی سعدآباد رایگان است

 

 به  گزارش لیزنا، مسئول موزه نظامی سعدآباد با اعلام خبر فوق گفت: 29 فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ايران و بزرگداشت حماسه آفرينی‌های دلاور مردان نيروی زمينی ارتش این موزه بصورت رایگان پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان  است.

 

حسن شهدوست با قدردانی از مجاهدت و تلاش های نیروهای مسلح اعم از آجا،ناجا،سپاه پاسداران ، بسیج و خانواده های محترم شهدا و جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس افزود:ارتش جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین بازوی توانمند نظامی انقلاب است که به طور خستگی ناپذير و مستمر و با فداكاری و ايثار در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ايران تلاش می کند.

 

یادآور می شود موزه نظامی واقع در  مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در 31 شهریور 1362 در آستانه سومین سالگرد هفته دفاع مقدس گشایش و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

گفتنی است در این موزه ، تاریخ نظامی ایران،اسلحه ،ساز و برگ ،البسه ،عکس،کتاب و سایر اشیا، در معرض نمایش عموم است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: