کد خبر: 14660
تاریخ انتشار: شنبه, 30 فروردين 1393 - 15:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی چاپ

رئیس داوران مسابقات صنعت چاپ از موافقت ارشاد با راه‌اندازی کتابخانه تخصصی چاپ خبر داد و گفت: آثار برتر مسابقات جشنواره صنعت چاپ از این به بعد به صورت دائمی در موزه کتابخانه مجلس شورای اسلامی در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.
راه‌اندازی کتابخانه تخصصی چاپ

 

به گزارش لیزنا، رضا رضایی، یکی از پیشکسوتان صنعت چاپ و رئیس هیأت داوران مسابقات تخصصی صنعت چاپ بیان داشت: طبق مؤافقت رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی و تنظیم تفاهم‌نامه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آثار برتر برگزیدگان مسابقات جشنواره‌ صنعت چاپ کشور از این به بعد در موزه کتابخانه مجلس شورای اسلامی به صورت دائم به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مؤافقت خود را برای برپایی کتابخانه تخصصی چاپ در موزه صنعت چاپ را اعلام کرده ‌است، همچنین در این محل، تنوع انواع چاپ برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

رضایی ادامه داد: این موزه پس از افتتاح که زمان آن به زودی از سوی مدیریت کتابخانه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد، در طول 12 ماه سال برای علاقه‌مندان به بخش چاپ و دانشجویان رشته صنعت چاپ دایر خواهد بود.

 

گفتنی است، موزه صنعت چاپ در ساختمان قدیمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع در خیابان 30 تیر واقع شده است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: