کد خبر: 16069
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 تیر 1393 - 15:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی اندیمشک در حال برگزاری است

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای نماز جمعه شهرستان اندیمشک همزمان با ماه مبارک رمضان برای عموم مردم خبر داد.
نمایشگاه کتاب علوم قرآنی اندیمشک در حال برگزاری است

 

به گزارش لیزنا، فریبا لطفی بافند، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک،  گفت: نمایشگاه کتاب علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

 

لطفی، ماه رمضان را ماه نزول رحمت و مغفرت دانست و افزود: نمایشگاه کتاب با موضوعات قرآنی باعث ترویج فرهنگ مطالعه کتب مذهبی و ارتقاء سطح دانش علمی و معنوی مردم در حوزه دینی و فرهنگ اصیل اسلامی می شود.

 

وی تصریح کرد: کتاب های قرآنی کامل ترین نسخه های موفقیت برای زندگی را در اختیار مسلمانان قرار می دهند و اگر آنها را در زندگی خود عملی کنیم می تواند تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک افزود: آیات قرآن تحولات زیادی در زندگی انسان ها با علایق و سلیقه های مختلف ایجاد کرده است که می تواند درس بزرگی برای همه مردم باشد.

 

 لطفی بافنده ادامه داد: در این نمایشگاه منابع و مراجعی با موضوعات قرآنی، مذهبی، ادعیه، فیوضات ماه مبارک رمضان، تغذیه صحیح و سلامتی، لیلةالقدر، احکام روزه و سایر کتب مذهبی و علمی ، پزشکی ، خانواده، کودک، علوم اجتماعی، رمان، تاریخی، روانشناسی موجود بوده که عموم مردم شهرستان اندیمشک ضمن بازدید از نمایشگاه می توانند این کتابها را خریداری کنند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: