کد خبر: 16075
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 تیر 1393 - 10:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

اولین كتابخانه عمومی خيرساز سياهكل بهره برداری می شود

      هادی بادروح، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، از بهره برداري كتابخانه خيرساز در شهرستان سیاهکل استان گیلان خبر داد.
اولین كتابخانه عمومی خيرساز سياهكل بهره برداری می شود

 

به گزارش لیزنا، هادي بادروح سرپرست اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان گيلان در حاشيه جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي و كميته نهضت مطالعه مفيد شهرستان سياهكل از كتابخانه عمومي خيرساز مرحومه دكتر كتايون منتصري كوهساري بازديد كرد.

 

وي در جريان اين بازديد ضمن تماس تلفني با خانواده مرحومه منتصري از تلاش هاي آنها در احداث و تجهيز اين كتابخانه قدرداني كرد و با اشاره به عدم وجود كتابخانه عمومي مستقل در شهر سياهكل خواستار بهره برداري از اين كتابخانه شد.

 

بر اين اساس زمان بهره برداري از نخستين كتابخانه خيرساز استان گيلان با نام كتابخانه عمومي مرحومه دكتر كتايون منتصر كوهساري پس از تجهيز، در مهرماه سال جاري و با حضور مسئولين استاني و كشوري تعيين شد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان گيلان، كتابخانه عمومي مرحومه دكتر كتايون منتصر كوهساري با 450 متر مربع زير بنا شامل 4 سالن مطالعه،مخزن كتاب، بخش مرمت كتاب،دفتر مديريت و مركز سايت كامپيوتري در زمين پارك شمس جهان و توسط خانواده منتصر كوهساري و بر اساس وصيت مرحومه دكتر كتايون منتصر كوهساري احداث گرديد.

 

 

 

برچسب ها :
كتابدار
|
Iran
|
1393/05/30 - 15:00
0
0
اميدوارم كه افتتاح بشه و فقط در حد حرف نباشه
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: