کد خبر: 16109
تاریخ انتشار: شنبه, 04 مرداد 1393 - 11:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

حضور اداره کتابخانه های عمومی اهواز در راهپیمایی روز قدس

      سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز از برپایی ایستگاه فرهنگی با محوریت کتابها و منابع با موضوع فلسطین و غزه در مسیر راهپیمایی روزجهانی قدس خبر داد.
حضور اداره کتابخانه های عمومی اهواز در راهپیمایی روز قدس

 

به گزارش لیزنا، منصور کوهی رستمی گفت: همزمان با راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در شهرستان اهواز و به همراه مردم همیشه در صحنه اهواز، كتابداران كتابخانه های عمومی شهرستان اهواز نیز در صفوف به هم پیوسته مردم در مراسم روز قدس شركت كرده و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام نموده و جنایتهای رژیم صهیونیستی و جنایتکار را محکوم کردند.

 

وی افزود: در این راهپیمایی عظیم و باشکوه همزمان اداره كتابخانه های عمومی شهرستان اهواز در حاشیه راهپیمایی ایستگاه فرهنگی با محوریت معرفی كتاب و منابع مفید در حوزه فلسطین و غزه راه اندازی نمود تا عموم مردم از وجود این منابع در کتابخانه های عمومی مطلع شوند و جهت بهره برداری به کتابخانه ها مراجعه نمایند.

 

رستمی گفت: در این ایستگاه فرهنگی كه با استقبال بسیار زیاد عموم مردم مواجه شد، علاوه بر معرفی كتاب برنامه های دیگری نیز برگزار شد که از جمله این برنامه ها اهدای كتاب به كودكان با توجه به علایق و متناسب با سن این عزیزان بصورت نمادین و همچنین اهدای كتاب "جنگ 22 روزه" برای عموم مردم در سنین مختلف بوده است.

 

 رستمی همچنین به برگزاری مسابقه كتابخوانی بصورت پیامكی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های حاشیه این مراسم راهپیمایی، برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامکی با طرح یك سوال از كتاب « فلسطین از منظر آیت الله العظمی خامنه ای» بوده است که این سوال به صورت تراکت تکثیر و بین عموم مردمی که در راهپیمایی شرکت کردند توزیع شد.

 

رستمی در پایان گفت: خوشبختانه مسابقه کتابخوانی با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است و در  حاشیه این ایستگاه فرهنگی بالغ بر 2000  نفر در مسابقه كتابخوانی شركت نموده كه به 20 نفر از برندگان جوایزی ارزنده از سوی اداره کتابخانه های عمومی اهداء خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: