کد خبر: 16119
تاریخ انتشار: شنبه, 04 مرداد 1393 - 15:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

رونمایی از اثر جدید محسنیان راد در کتابخانه ملی

      مراسم رونمايي از كتاب « در حسرت فهم درست » نوشته دكتر مهدي محسنيان راد، استاد علوم ارتباطات، باحضور استادان و دست اندركاران حوزه ارتباطات روز شنبه، 11 مرداد ماه از ساعت 17 درسالن همايش هاي كتابخانه ملي ايران برگزار مي شود.
رونمایی از اثر جدید محسنیان راد در کتابخانه ملی


به گزارش لیزنا، در اين مراسم كه با حضور صاحبنظران و فعالان حوزه علوم ارتباطات برگزار مي شود، برخي استادان عرصه علوم ارتباطات سخنراني مي كنند.

 

لازم به ذكر است مراسم مذكور به همت انديشگاه فرهنگي كتابخانه ملي و با همراهي و مساعدت دفتر مطالعات و برنامه ريزي رسانه ها و انتشارات سيماي شرق برگزار مي شود. همچنين دكتر محمد سلطاني فر از استادان علوم ارتباطات و رئيس دفتر مطالعات و برنامه ريزي رسانه ها نيز در اين مراسم به ايراد سخنراني مي پردازد. 


گفتنی است، كتاب « در حسرت فهم درست»، نوشته دكتر مهدي محسنيان راد، عضو هيأت علمي دانشگاه امام صادق (ع) است كه پژوهش هاي ارتباطي در ايران را طي 42 سال اخير روايت مي كند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، اين كتاب كه در 688 صفحه تأليف شده است، توسط انتشارات سيماي شرق در سال جاري به بازار نشر راه پيدا كرده است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: