کد خبر: 16122
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 مرداد 1393 - 09:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

«نقش مدیران در افزایش میزان مطالعه کارمندان» بررسی شد

      مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، تصریح کرد: برای اولین بار در کشور در حوزه مطالعه، پژوهشی با عنوان « بررسی نقش مدیران در افزایش میزان مطالعه کارمندان و ارائه راهکارهای مناسب» در بین مدیران استان به انجام رسیده است.
«نقش مدیران در افزایش میزان مطالعه کارمندان» بررسی شد

 

به گزارش لیزنا،امیرالله شمقدری هدف از مطالعه و پژوهش انجام شده بر نقش مدیران در افزایش میزان مطالعه کارمندان را اثرگذاری مدیران در مطالعه کارکنان دانست و اعلام کرد: این پژوهش با توجه به نقش کلیدی مدیران در جنبه‌های مختلف سازمانی در سطح مدیران ارشد استان انجام شده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان درخصوص چگونگی نحوه این پژوهش توضیح داد: این پژوهش به روش پیمایشی انجام پذیرفته و دو ابزار پرسشنامه محقق ساخته و مصاحبه ساخت‌یافته جهت گردآوری داده‌ها مورد استفاده قرار گرفته است .

 

وی ادامه داد:  نتایج این پژوهش حاکی از آن است که مدیران نسبت به مفهوم و مصداق‌های مطالعه دید وسیعی دارند.

 

شمقدری توضیح داد: این پژوهش نشان داد مدیران استانی در ارتقاء مهارت‌های فردی، علاوه بر اینکه خود به  کسب دانش و مطالعه می‌پردازند به کارکنان خود در خصوص بهبود وضعیت مطالعه شان توصیه دارند.

 

گفتنی است، در این فعالیت مطالعاتی، راهکارهایی برای افزایش میزان مطالعه کارکنان ارائه شده است که می تواند راهگشای بسیاری از مدیران و سیاستگزاران حوزه فرهنگی و مدیرانی که مطالعه یکی از دغدغه های اصلی ایشان است، باشد.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: