کد خبر: 16123
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 مرداد 1393 - 09:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

راه اندازی بخش کودک در کلیه کتابخانه های عمومی استان کرمان

      مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ایجاد بخش کودک در کلیه کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.
راه اندازی بخش کودک در کلیه کتابخانه های عمومی استان کرمان

 

به گزارش لیزنا، محمدجواد حسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اعلام این خبر افزود: راه اندازی بخش کودک درکتابخانه های عمومی می تواند با ایجاد فضای آموزشی و تأمین منابع مناسب کودکان، موجبات ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی گردد.

 

حسین زاده با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از بخش کودک در کتابخانه های عمومی شده است، اظهار داشت : اداره کل کتابخانه ها علاوه بر تجهیز بخش های کودک به کتب مناسب ، برنامه های فرهنگی خوبی از جمله قصه گویی ، مسابقات نقاشی و برنامه های نمایشی را برای کودکان عضو کتابخانه اجرا می کنند.

 

در ادامه محمدرضا علیزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه کتابخانه ها برای قشر کودک و نوجوان ، از آمادگی کانون برای همکاری مدیران مرکز جهت اجرای برنامه های متنوع مشترک خبر داد.

 

وی آموزش کتابداران بخش کودک و شناخت آنها از اعضاء کودک کتابخانه را گامی موثر در ترغیب کودکان به کتاب و کتابخوانی دانست.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: