کد خبر: 16131
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 مرداد 1393 - 14:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

جلسه مشترک هیات امنا و انجمن خیرین کتابخانه ساز تهران برگزار شد

      دهمین نشست خیرین کتابخانه ساز و نخستین جلسه مشترک آن انجمن، با اعضای هیات امنای خیرین کتابخانه ساز استان تهران عصر روز گذشته ( 5 مرداد ماه)، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار شد.
جلسه مشترک هیات امنا و انجمن خیرین کتابخانه ساز تهران برگزار شد


به گزارش لیزنا، در این نشست که به ریاست شمسایی، رئیس هیات مدیره انجمن خیرین برگزار شد، رییس انجمن پس از خیر مقدم گویی، از پیگیری های اداره کل کتابخانه عمومی استان تشکر کرد.


محمد حسین مطیعی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران نیز در این نشست با ارائه گزارشی، به تشریح سرانه فضای کتابخانه در استان تهران پرداخت و گفت: فضای کتابخانه در استان تهران با کمبودهای فاحشی در زمینه  تاسیسات زیربنایی روبرو است ، از این رو خواستار تلاش و مجاهدت  بیشتر از سوی خیرین و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در استان هستیم.


در ادامه این جلسه اعضای انجمن، جلب همیاری خیرین را در گرو برگزاری نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز در آینده نزدیک دانستند و  مصوب شد تا در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره در جلسه آینده این انجمن تصمیم گیری شود.
لازم به یادآوری است دکتر حافظی، از خیرین فرهنگی کشور هزینه  برگزاری این جشنواره را تقبل کرد.


گفتنی است، در نشست خیرین کتابخانه ساز استان تهران ، علاوه بر حضور  اعضای هیات امنای کتابخانه های عمومی استان تهران، عیسی فرهادی، فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تهران، مهندس بوربور از موسسان انجمن خیرین مدرسه ساز و دکتر حافظی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس هیات امنای خیرین کتابخانه ساز استان تهران در این جلسه حضور داشتند. 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: