کد خبر: 16137
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1393 - 10:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابخانه مرکزی کاشمر با همت خیرین کلنگ زنی می شود

      محمد حسین داوودی از همت والای خیرین شهرستان کاشمر در جذب کمک خیرین برای ساخت کتابخانه مرکزی این شهرستان خبر داد.
کتابخانه مرکزی کاشمر با همت خیرین کلنگ زنی می شود

 

به گزارش لیزنا، محمد حسین داوودی در بیستمین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان از تمهیدات ساخت کتابخانه مرکزی کاشمر به همت خیرین شهرستان خبر داد.

 

داوودی که خود از پیشگامان حوزه خیرین استان می باشد، علاوه بر ساخت و تجهیز بزرگترین کتابخانه خیرساز مشارکتی بنام چهارده معصوم در شهرستان کاشمر، جذب کمک های مردمی و خیرخواهانه را در تجهیز 14 باب کتابخانه خیرساز روستایی را در کارنامه خیرین این شهرستان به ثبت رسانده است، امروز از همت والای خانواده اشراقی در کمک نمودن جهت ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان خبر داد و گفت: خانواده اشراقی متقبل شده است تا 70 درصد هزینه های عمرانی کتابخانه مرکزی کاشمر را پرداخت نماید.

 

رییس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز کاشمر و خزانه دار انجمن خیرین کتابخانه ساز استان در خصوص ترویج فرهنگ الگوی ساخت مراکز فرهنگی با پیوست کتابخانه، توضیح داد: تمامی 14 باب کتابخانه خیرساز روستایی که مورد تجهیز قرار گرفته است درجوار مساجد بوده است و هم اکنون قابل بهره برداری برای عموم مردم و آماده خدمت رسانی می باشد.

 

گفتنی است چندی پیش اميرا... شمقدري ضمن اشاره به برتر بودن شهرستان كاشمر در 5 شاخص كتابخانه اي اعلام کرده بود: كاشمر در موضوع خيرين كتابخانه ساز 50 درصد فعاليت هاي استان را به خود اختصاص داده است و انجمن خیرین کتابخانه ساز این شهرستان جزء پیشگامان فعالیت های خیرخواهانه و وقف در استان می باشد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: