کد خبر: 16138
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1393 - 10:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابخانه مرکزی خوزستان میزبان کودکان شد

      رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان از برگزاری فعالیت های فرهنگی و مذهبی بخش کودک در ماه مبارک رمضان تحت عنوان « بسته رمضان کودک» خبر داد.
کتابخانه مرکزی خوزستان میزبان کودکان شد

 

به گزارش لیزنا، روح الله خادمی، رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای کتابخانه مرکزی استان می باشد که ویژه برنامه های مختلفی را برای اقشار مختلف در محل کتابخانه مرکزی استان برگزار نماید. به همین جهت در این خصوص در این ماه ویژه برنامه های ماه مبارک تحت عنوان "بسته رمضان کودک "  در نظر گرفته شده است.

 

وی در این زمینه بیان داشت: در ماه مبارک رمضان در کتابخانه مرکزی استان در هر هفته یک حدیث از معصومین (ع) پیرامون ماه مبارک رمضان، روزه داری و فواید آن انتخاب می شود و از اعضاء خواسته می شود چند سطری در رابطه با آن توضیح دهند. لازم به ذکر است حدیث انتخابی برای تفسیر و شرح با توجه به سطح سواد و گروه سنی اعضاء بخش کودک در نظر گرفته شده و در پایان نیز جمه بندی از این حدیث انجام شده و توضیحات لازم به کودکان داده می شود.

 

وی در ادامه افزود: از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در این کتابخانه شامل:  قصه گویی با موضوع ماه مبارک رمضان و همچنین شعرخوانی با موضوع رمضان  نیز هر هفته به مناسبت این ماه پرخیر و برکت برگزار می گردد که  با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان همراه بوده است.

 

رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان همچنین آشنایی و تحقیق در مورد زندگی نامه ائمه اطهار (ع) و اجرای داستان نویسی با موضوع روزه و روزه داری از دیگر برنامه های این طرح در ماه مبارک رمضان عنوان کرد که در کتابخانه مرکزی استان در حال برگزاری است.

 

خادمی افزود: از دیگر برنامه های این ماه عزیز اجرای مسابقه نقاشی با موضوع ماه مبارک رمضان با حضور اعضای بخش کودک و مهمانان بازدید کننده می باشد که این مسابقه هر هفته در کتابخانه مرکزی برگزار شده و خواهد شد و  به برندگان این مسابقه هدایای ارزنده ای اهداء می شود.

 

وی در پایان گفت: ویژه برنامه و جشن فطر نیز به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر با حضور اعضاء بخش کودک و نوجوان برگزار خواهد شد که این جشن با حضور کودکان بی سرپرست موسسات  مختلف سطح اهواز و با اجرای برنامه های مختلف شاد و متنوع در محل کتابخانه مرکزی استان انجام خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: