کد خبر: 16139
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1393 - 10:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

مسابقه کتابخوانی « نسیم رمضان» برگزار می شود

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه از برگزاری مسابقه کتابخوانی " نسیم رمضان" در کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه در کلیه کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.
مسابقه کتابخوانی « نسیم رمضان» برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، نادر مرادی فر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه، گفت: مسابقه " نسیم رمضان" در کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) این شهرستان برگزار شد.

 

وی گفت: سئوالات مسابقه بین اعضای کتابخانه های عمومی و عموم مردم شهرستان ایذه تکثیر و در اختیار آنها گذاشته شد و این سوالات بین اقشار مختلف عموم مردم شهرستان در ایام شب های قدر و در مصلی نماز جمعه و سایر مساجد بین روزه داران توزیع گردید.

 

وی در ادامه تاکید کرد:  شرکت کنندگان در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند پاسخ نامه های خود را به کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه و حوزه علمیه حضرت زینب (س) تحویل دهند تا در این مسابقه شرکت داده شده و پاسخ نامه آنها تصحیح گردد.

 

مرادی فر گفت: این مسابقه از منابع و مراجع مرتبط با موضوع ماه مبارک رمضان توسط اساتید دانشگاه در قالب 30 سوال عمومی طراحی شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

مرادی فر در پایان گفت: تاکنون  جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر در این مسابقه عمومی شرکت نموده و به برندگان جوایز نفیسی از سوی اداره کتابخانه های عمومی و حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) اهداء می شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: