مسابقه کتابخوانی « نسیم رمضان» برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، نادر مرادی فر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه، گفت: مسابقه " نسیم رمضان" در کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) این شهرستان برگزار شد.

 

وی گفت: سئوالات مسابقه بین اعضای کتابخانه های عمومی و عموم مردم شهرستان ایذه تکثیر و در اختیار آنها گذاشته شد و این سوالات بین اقشار مختلف عموم مردم شهرستان در ایام شب های قدر و در مصلی نماز جمعه و سایر مساجد بین روزه داران توزیع گردید.

 

وی در ادامه تاکید کرد:  شرکت کنندگان در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند پاسخ نامه های خود را به کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه و حوزه علمیه حضرت زینب (س) تحویل دهند تا در این مسابقه شرکت داده شده و پاسخ نامه آنها تصحیح گردد.

 

مرادی فر گفت: این مسابقه از منابع و مراجع مرتبط با موضوع ماه مبارک رمضان توسط اساتید دانشگاه در قالب 30 سوال عمومی طراحی شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

مرادی فر در پایان گفت: تاکنون  جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر در این مسابقه عمومی شرکت نموده و به برندگان جوایز نفیسی از سوی اداره کتابخانه های عمومی و حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) اهداء می شود.