کد خبر: 16141
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1393 - 10:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی در خراسان جنوبی

            393 نفر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در قالب مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب، تهیه روزنامه دیواری کتاب و مسابقات جدول شناسی با دریافت کارت هدیه تقدیر شدند.
تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی در خراسان جنوبی

 

به گزارش لیزنا، محمود کاظم زاده با اعلام این خبر، گفت: این مسابقات فرهنگی در فاصله زمانی آبان تا اسفند سال گذشته برگزار شده بود و از استان خراسان جنوبی 180 نفر در مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب، 10 نفر در مسابقات تهیه روزنامه دیواری و 3 نفر نیز در مسابقه جدول شناسی برگزیده شده بودند.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تعداد برگزیدگان مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در استان خراسان جنوبی از شهرستان بشرویه هستند، یادآور شد: شهرستان های قاینات و بیرجند در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

محمود کاظم زاده از اهدای کارت های هدیه 300 و 400 هزار و یک میلیون ریالی به برگزیدگان خبر داد و افزود: در مجموع برای تأمین این هدایا، 158 میلیون ریال توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور به خراسان جنوبی اختصاص یافت.

 

کاظم زاده ترویج فرهنگ مطالعه مفید را از مهمترین اهداف برگزاری این قبیل مسابقات دانست و با بیان اینکه مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی به صورت ماهیانه برگزار می شود، از علاقه مندان خواست با مراجعه به شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس www.booki.ir و کتابخانه های عمومی تحت پوشش نهاد در مسابقات آنلاین و مکتوب کتابخوانی شرکت فرمایند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: