کد خبر: 16349
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 16:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تشكيل ستاد برگزاری هفته دولت در كتابخانه ملی

      برگزاري جشن روز كارمند، جلسه عمومي اعضاء و رئيس سازمان و رونمايي از چند اثر تازه چاپ شده، از اهم برنامه هاي سازمان اسناد و كتابخانه ملي در هفته دولت است.
تشكيل ستاد برگزاری هفته دولت در كتابخانه ملی

 

به گزارش لیزنا، طي جلسات هماهنگي برگزار شده در اداره كل حوزه رياست و روابط عمومي، تاكنون نزديك به 10 برنامه مورد تصويب قرار گرفته است. تجليل از كارمندان نمونه سازمان، برگزاري نشست خبري با حضور خبرنگاران و تجليل از ايشان، حضور رئيس سازمان در برنامه هاي صدا و سيما، برگزاري نشست هاي تخصصي در انديشگاه سازمان اسناد و كتابخانه ملي، تهيه و نمايش فيلم زندگينامه استاد عبدالله انوار، برگزاري نمايشگاه از دستاوردهاي سازماني و چند نمونه برنامه ديگر از جمله تداركات سازمان اسناد و كتابخانه ملي براي بزرگداشت هفته دولت است.

 

گفتني است اجراي برنامه هاي هفته دولت، امسال طبق مصوبات ستاد مركزي برگزاري هفته دولت، به مدت دوهفته از امروز آغاز مي شود. همچنين امسال شعار "آرامش و اميد" به عنوان شعار اصلي هفته دولت برگزيده شده است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: