کد خبر: 16350
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 مرداد 1393 - 16:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تشکیل انجمن حامی کتابخانه های عمومی مهریز یزد

      رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز ظهر یکشنبه 26 مردادماه در جلسه مسئولین کتابخانه‌های این شهرستان از راه‌اندازی انجمن حامی کتابخانه‌های عمومی مهریز خبر داد.
تشکیل انجمن حامی کتابخانه های عمومی مهریز یزد

 

به گزارش لیزنا، سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز در جمع مسئولان کتابخانه‌های این شهرستان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در کتابخانه‌ها و انتقادپذیری کتابداران، بیان داشت: بحث توجه به خواست و نظر مخاطب و همچنین رضایت‌مندی عضو از خدمات ارائه شده، باید مهم‌ترین موضوع موردتوجه کارکنان و کتابداران کتابخانه‌ها باشد.

 

وی با اشاره به برگزاری دومین جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان در سال جاری اظهار داشت: در این جلسه 18 مصوبه مطرح شد که یکی از آنها یازدید اعضای کمیته از کتابخانه‌ها در هفته دولت و عضویت در کتابخانه‌های عمومی بود.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز از لزوم ایجاد انجمن حامی کتابخانه برای هریک از کتابخانه‌های عمومی مهریز خبر داد و گفت: در جلسه اخیر کمیته نهضت مطالعه مفید مصوب شد هرکدام از کتابخانه‌ها باید برای پیشبرد فعالیت‌های خود و جذب اعضای بیشتر به کتابخانه، انجمن حامی با ریاست مسئول کتابخانه و عضویت دو نفر از رؤسای ادارات نزدیک کتابخانه، دو نفر از خیران منطقه و دو نفر از اعضای فعال کتابخانه تشکیل دهند.

 

قریشی در پایان سخنان خود از مسئولان کتابخانه‌ها خواست راهکارهای خود را در خصوص افزایش عضویت و درآمدزایی در کتابخانه به اداره کتابخانه‌های شهرستان ارسال کنند.

 

در ادامه جلسه که در سالن کنفرانس کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز برگزار شد، مشکلات کتابخانه‌های مهریز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: