کد خبر: 16357
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 مرداد 1393 - 12:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برپایی پایگاه مبادله کتاب در کتابخانه فردوسی

کتابخانه فردوسی در منطقه 12 به منظور ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی طرح پایگاه مبادله کتاب را برگزار می کند.
برپایی پایگاه مبادله کتاب در کتابخانه فردوسی

 

 

به گزارش لیزنا، در این طرح که با هدف بالا بردن انگيزه مطالعاتي در بين افراد و نهادينه کردن فرهنگ کتاب و کتابخواني، فراهم کردن امکان تعويض کتاب هاي مطالعه شده و بلا استفاده شهروندان در منزل با کتاب هاي مورد نياز، صرفه جويي در هزينه خانوارها و استفاده بهينه از سرمايه هاي ملي برگزار می شود؛ علاقه‌مندان به کتابخوانی می‌توانند کتب قابل استفاده خود را، با کتاب‌های موجود در این پایگاه، مبادله و یا به این کتابخانه اهدا کنند.


کتاب های پایگاه مبادله در حوزه‌های ادبیات، تاریخ، روانشناسی و علوم و زمان اجرای این طرح تا پایان تابستان همه روزه از ساعت 9 تا 20 است.


بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 و فرهنگسرای شهر، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33562082تماس بگیرند و یا براي مبادله کتاب به نشاني: ميدان شوش خیابان ری خیابان انبار گندم کتابخانه فردوسی مراجعه کنند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: