کد خبر: 16414
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 شهریور 1393 - 14:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری بیست و دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های استان

      بیست و دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با حضور مدیرکل،  روسای ادارات شهرستان ها و کارشناسان ستادی در محل اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.
برگزاری بیست و دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های استان

 

به گزارش لیزنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتقای علمی کتابداران گفت: ارتقاء جایگاه کتابخانه های عمومی وابسته به ارتقاء جایگاه علمی کتابداران و افزایش سطح تحصیلات آنان است.

 

غلامرضا یاوری از خانم سمیه عباسی و آقای سلامی به جهت قبولی در مقطع دکتری به ترتیب در رشته تاریخ علوم قران و حدیث قدردانی و ابراز امیدواری کرد روند پیشرفت تحصیلی کتابداران استان اصفهان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه های مدیریت جهادی در قران افزود: ایمان و اخلاص، اتحاد و وحدت، احسان و ایثار، پرهیز از سستی و غرور و تکبر ، نظم و توکل بر خدا را از مهمترین این شاخص ها ذکر کرد که تمامی همکاران در سطح استان باید نسبت به این ویژگی ها اهتمام داشته باشند.

 

یاوری با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی و کتابداران را باید بیش از پیش به سمت فضای معنویت سوق دهیم در خصوص شاخص های مدیر موفق اظهار داشت: عشق و علاقه به کار، روابط عمومی بالا، محترم شمردن همه انسان ها ، مثبت اندیشی و انتقال اندیشه های مثبت به همکاران، مسئولیت پذیری، انعطاف پذیری و صب و تحمل در برابر مشکلات را جمله شاخص های مدیر موفق عنوان کرد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: مدیری موفق است در تمامی مسایل به روز باشد و در جهت تکریم همکاران و ارباب رجوع بکوشد.

 

در ادامه این جلسه هر یک از روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها به بیان مسایل و مشکلات و تجربیات موفق حوزه های کاری خود پرداختند .

 

در بخش دیگری از جلسه معاون مدیرکل و روسای ادارات ستادی به بیان مسایل مرتبط به حوزه کاری خود پرداختند و به سوالات روسای شهرستان ها پاسخ گفتند.

 

گفتنی است در حاشیه این جلسه از خانم ها کیانی و باقری که در سامانه تشویق پژوهشگران نهاد موفقیت کسب کرده بودند با اهدای لوح تقدیر  تجلیل شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: