کد خبر: 16416
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 شهریور 1393 - 15:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابخانه های عمومی مکان های تاثیرگذار در تغییر سبک زندگی

      امیرالله شمقدری، در جلسه ستادی همکاران اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، ضرورت بررسی راههای تاثیرگزاری هرچه بیشتر کتابخانه های عمومی در راستای اهداف نهاد را مطرح کرد.
کتابخانه های عمومی مکان های تاثیرگذار در تغییر سبک زندگی

 

به گزارش لیزنا، امیر الله شمقدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اعلام کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را باید همیشه زنده نگه داشت و تلاش و مجاهدت، اخلاص و اخلاق نیکو و پرهیز از تشریفات که از ویژگی های شاخص این کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است را سر لوحه و الگو خودمان قرار دهیم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در ادامه ضمن اعلام تبریک پیشاپیش به مناسبت روز کارمند، اعلام کرد: بازدید از شهرستان فریمان و موزه استاد شهید مطهری از برنامه های فرهنگی و علمی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ویژه گرامیداشت این ایام صورت خواهد پذیرفت.

 

امیرالله شمقدری ضمن ابراز رضایت از مطلوبیت برگزاری دومین جلسه شورای اداری استان و تقدیر و تجلیل از برگزارکنندگان ستادی، اعلام کرد: توجه به تاثیرگذاری کتابخانه های عمومی بر جامعه باید از اولویت ها قرار بگیرد ؛ وی ادامه داد: کتابخانه های عمومی مکان هایی تاثیرگذار در تغییر سبک زندگی آحاد جامعه می باشند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: کتابخانه های عمومی در راستای آگاهی رسانی به مردم و تاثیر گذاری هرچه بیشتر برای اطلاع از مسایل جاری جامعه نسبت به الگوی مصرف صحیح، هوشیار سازی درزمینه مصرف بهینه انرژی و دیگر برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی بهترین فرصت و ظرفیت را در نهاد خود جای داده است.

 

 

 

برچسب ها :
هست
|
Iran
|
1393/06/09 - 09:37
0
0
مدیرکل عزیز تاءثیرگذاری مان کجا بود!!!
اول دغدغه های معیشتی را حل بفرمائین بقیش با ما کتابداران
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: