کد خبر: 16432
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 شهریور 1393 - 09:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برنامه های اصفهان برای برگزاری جشنواره صنعت چاپ اعلام شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، 31 شهریورماه را روز برگزاری جشنواره صنعت چاپ در استان اصفهان اعلام کرد.
برنامه های اصفهان برای برگزاری جشنواره صنعت چاپ اعلام شد

 

به گزارش لیزنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد قطبی با اشاره به 11 شهریورماه، روز ملی صنعت چاپ اظهار کرد: امسال استان اصفهان و چندین استان دیگر در کنار پایتخت چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ را برگزار خواهند کرد.

 

وی افزود: جشنواه صنعت چاپ امسال، 31 شهریورماه در استان اصفهان نیز برگزار خواهد شد تا استان اصفهان نیز در این رویداد مهم فرهنگی حضور داشته باشد.

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در توضیح برنامه‌های خود برای چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ گفت: جشن صنعت چاپ، برگزاری کارگاه های آموزشی، تجلیل از مقام پیشکسوتان، برگزاری مسابقات آثار چاپی، تکریم از خانواده شهدا و جانبازان صنعت چاپ از جمله برنامه‌های جشنواره صنعت چاپ در استان اصفهان است.

 

وی ادامه داد: چهارشنبه هفته جاری ( 5 شهریورماه) نیز نشستی را با اصحاب رسانه خواهیم داشت و در آن نشست به صورت مفصل برنامه‌های خود را برای جشنواره صنعت چاپ اعلام خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قطبی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: صنعت چاپ امروز بیش از هر زمانی نیاز به حمایت دارد و امیدواریم که با برگزاری جشنواره صنعت چاپ بتوانیم به پویایی و تحرک صنعت چاپ کمک کنیم.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: