برنامه های اصفهان برای برگزاری جشنواره صنعت چاپ اعلام شد

 

به گزارش لیزنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد قطبی با اشاره به 11 شهریورماه، روز ملی صنعت چاپ اظهار کرد: امسال استان اصفهان و چندین استان دیگر در کنار پایتخت چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ را برگزار خواهند کرد.

 

وی افزود: جشنواه صنعت چاپ امسال، 31 شهریورماه در استان اصفهان نیز برگزار خواهد شد تا استان اصفهان نیز در این رویداد مهم فرهنگی حضور داشته باشد.

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در توضیح برنامه‌های خود برای چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ گفت: جشن صنعت چاپ، برگزاری کارگاه های آموزشی، تجلیل از مقام پیشکسوتان، برگزاری مسابقات آثار چاپی، تکریم از خانواده شهدا و جانبازان صنعت چاپ از جمله برنامه‌های جشنواره صنعت چاپ در استان اصفهان است.

 

وی ادامه داد: چهارشنبه هفته جاری ( 5 شهریورماه) نیز نشستی را با اصحاب رسانه خواهیم داشت و در آن نشست به صورت مفصل برنامه‌های خود را برای جشنواره صنعت چاپ اعلام خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قطبی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: صنعت چاپ امروز بیش از هر زمانی نیاز به حمایت دارد و امیدواریم که با برگزاری جشنواره صنعت چاپ بتوانیم به پویایی و تحرک صنعت چاپ کمک کنیم.