کد خبر: 16441
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 شهریور 1393 - 14:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

اتحادیه چاپخانه داران خوزستان به زودی تشکیل می شود

      همایون قنواتی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به ۱۱ شهریورماه، روز ملی صنعت چاپ گفت: با توجه به اهمیت صنعت چاپ برای مسوولان استان و نقش تاثیرگذار و استراتژیک این صنعت در اقتصاد و فرهنگ، اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان به زودی راه اندازی خواهد شد.
اتحادیه چاپخانه داران خوزستان به زودی تشکیل می شود

 

به گزارش لیزنا، همایون قنواتی صنعت چاپ را یکی از صنایع مهم و تاثیرگذار در اقتصاد و فرهنگ دانست و اظهار کرد: امروز تمام صنایع به صنعت چاپ نیاز دارند و باید به آن توجه ویژه داشت. در همین راستا به زودی اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان راه اندازی خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین با توجه به نقش مهم و استراتژیک صنعت چاپ برای مسوولان استان به زودی دوره‌های آموزش اپراتوری صنعت چاپ استان را برگزار خواهیم کرد.

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای صنعت چاپ گفت: از جمله برنامه‌های ما ارایه تسهیلات به چاپخانه داران است زیرا اعتقاد داریم که صنعت چاپ برای پیشرفت نیاز به نوسازی دارد.

 

قنواتی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: امیدوارم که با تشکیل اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان بتوانیم کمک شایانی را به اهالی صنعت چاپ بکنیم.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: